Monday, February 18, 2008

Mandag 18.02. (2008)

Greolieres feb. 2008 – Dag 1

Ankomst Nice på lørdag. Dagen så ikke god ut men vi kjørte opp til Gourdon i rein trass. Ikke flybart. Installerte oss i Boiesen residensen i Antibes. Så ut på by`n og slengte innpå pizza. Avsluttet med førpremiere på Tom sin fine bildefilm fra 2008 som han snart legger ut.

Greolieres feb. 2008 – Dag 2

Lavt skydekke og sterk vind ved kysten. På Gourdon fløy mange skliturer, et par fikk hang. Jeg avstod. Kjørte opp til Greolieres og tok inn på Gite de Cheiron hvor jeg bor resten av oppholdet. Jobbet tre timer for å komme meg inn på vertens trådløse internettforbindelse men måtte tilslutt gi opp. Han har skiftet modem siden sist og PCen min takler det ikke! Ja, jeg har skiftet keyword!! ..og gått gjennom alle mulige innstillinger uten at det hjelper. Dermed blir rapporteringa herfra redusert til rapporter i bloggen utført på vertens PC. Godt hjulpet av Toms memory sticksom jeg faar laane

Greolieres feb. 2008 – Dag 3

Fin flydag på Col de Bleine som kunne blitt enda bedre hvis vinden ikke hadde blåst parallellt med dalen. Tom Salamonsen fikk testet ut Impress 2 seletøy for første gang. Var litt uheldig med innstillinga og satt ubekvemt med for høye bein.
Usedvanlig mye snø for årstida. Skianleggene her jubler. Vi kjører pent på sommerdekk over korte isdekte strekninger. Krisp luft men ikke så ille kaldt å fly. Så lenge man er godt kledd!


For mere detaljer, se loggboka.

No comments: